ΑΓΟΡΑΣΤΕ 3, ΠΛΗΡΩΣΤΕ 2, σε ό,τι επιλέξετε! Έως και 33% έκπτωση με τον εκπτωτικό κωδικό CIBDOL3

Υγεία

Ανεξάρτητα από τις συνθήκες, όλοι θέλουμε ένα πράγμα—να ζήσουμε μια μακρά κι ευτυχισμένη ζωή. Αν και δεν υπάρχουν συντομεύσεις ή εγγυήσεις για την επίτευξη αυτού του στόχου, ορισμένες απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην υποστήριξη της υγείας μας. Για να μάθετε τον ορισμό της καλής υγείας και πώς μπορείτε να ενθαρρύνετε την επιθυμία του σώματός σας για την επίτευξη της ιδανικής ισορροπίας, συνεχίστε την ανάγνωση.

Ποιος είναι ο ορισμός της καλής υγείας;

Για να καταφέρουμε να ζήσουμε μια μακρά και υγιή ζωή, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι θα πει «υγεία». Αν και ο όρος διαφέρει ελαφρώς από το ένα άτομο στο άλλο, το 1948, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δημιούργησε έναν γενικό ορισμό της υγείας που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται από το προσωπικό υγειονομικής περίθαλψης:

"Η υγεία είναι μια κατάσταση πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευημερίας και όχι απλώς η απουσία ασθενειών και αναπηριών. Είναι ένας πόρος για την καθημερινή ζωή, όχι ο στόχος της ζωής. Η υγεία είναι μια θετική έννοια που εστιάζει στους κοινωνικούς και προσωπικούς πόρους, καθώς και στις σωματικές ικανότητες."

Η υγεία ακούγεται αρκετά περίπλοκη βάσει του ορισμού της, οπότε αξίζει να αναλύσουμε μερικά από τα πιο σημαντικά σημεία. Η υγεία δεν είναι απλώς η απουσία ασθενειών και διαταραχών. Φυσικά, αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος, αλλά αυτό που τονίζει ο ΠΟΥ είναι η ανάγκη για ισορροπία σε όλες τις πτυχές της ζωής.

Σωματική υγεία

Το ανθρώπινο σώμα μισεί την καθιστική ζωή και είναι εξαιρετικά σημαντικό τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική υγεία μας να κινούμαστε. Η κοινή λανθασμένη αντίληψη εδώ είναι ότι η "κίνηση" πρέπει να είναι έντονες προπονήσεις στο γυμναστήριο ή πολύωρο τρέξιμο—αυτό απλώς δεν ισχύει. Αντ' αυτού, το να έχεις καλή σωματική υγεία σημαίνει να διατηρείς ένα επαρκές επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Η συχνή, ελαφριά άσκηση και μια ισορροπημένη διατροφή (και τα Σαββατοκύριακα) θα κερδίζουν πάντα τις υπερβολές. Το κλειδί είναι να βρείτε τρόφιμα και δραστηριότητες που απολαμβάνετε κι έτσι μπορείτε να καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας, εάν θέλετε να ζήσετε μια μακρά και υγιή ζωή.

Ψυχική υγεία

Η ψυχική υγεία είναι ένα πολύ πιο επιφανές ζήτημα, ειδικά στη σύγχρονη κοινωνία. Οι σκέψεις και τα συναισθήματά μας απαιτούν μια εξατομικευμένη προσέγγιση για τη διατήρηση μιας καλής ψυχικής υγείας.

Ευτυχώς, ορισμένες βασικές πρακτικές μπορούν να βοηθήσουν. Οι τεχνικές διαλογισμού και συνειδητότητας, ο χρόνος στη φύση, η συγγραφή και η έκφραση των σκέψεων μας—όλες αυτές οι δραστηριότητες μπορούν να μας βοηθήσουν να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας κι έτσι ενθαρρύνουν την καλή ψυχική υγεία.

Κοινωνική υγεία

Πολλές από τις δραστηριότητες που υποστηρίζουν την κοινωνική υγεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ψυχική και τη σωματική υγεία. Οι άνθρωποι είμαστε από τη φύση μας κοινωνικά πλάσματα και παρόλο που η ανάγκες ποικίλλουν από το ένα άτομο στο άλλο, όλοι θέλουμε την κοινωνική αλληλεπίδραση.

Η συζήτηση με στενούς φίλους, οι προπονήσεις σε μια αθλητική ομάδα, η θρησκεία ή μια βόλτα στην pub ή το club συμβάλλουν στην κοινωνική μας υγεία μέσω της αλληλεπίδρασης με άλλους ανθρώπους, τη συζήτηση και την ανταλλαγή εμπειριών. Η ανάπτυξη ουσιαστικών σχέσεων κάνει θαύματα για τη σωματική και ψυχική μας ευημερία, μειώνοντας την εμφάνιση χρόνιων παθήσεων υγείας και την αίσθηση της μοναξιάς.

Γιατί είναι σημαντική η υγεία

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι οι τρεις πτυχές που είναι κρίσιμες για την υγεία (σωματική, ψυχική και κοινωνική) συνδέονται. Η καθεμιά υποστηρίζει την άλλη και η ισορροπημένη προσέγγιση και στις τρεις είναι ένας σίγουρος τρόπος για να πετύχουμε τη μακρά και υγιή ζωή που θέλουμε.

Ωστόσο, η καλή υγεία είναι κάτι περισσότερο από ένα μέσο για να ζήσουμε περισσότερο. Εάν το μυαλό και το σώμα μας είναι σε καλή κατάσταση, τότε οι προκλήσεις της σύγχρονης ζωής προκαλούν πολύ λιγότερα αρνητικά αποτελέσματα. Το σώμα μας μπορεί να διαθέσει πόρους σε λειτουργίες που τις χρειάζονται, χωρίς να ζορίζονται τα υπόλοιπα βιολογικά μας συστήματα.

Ουσιαστικά, το να έχεις καλή υγεία δίνει στο μυαλό και το σώμα ένα αβαντάζ ενάντια στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, επιτρέποντάς μας να ζήσουμε την καλύτερη δυνατή ζωή. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά μια μακρά και γόνιμη ζωή σημαίνει να απολαμβάνουμε το ταξίδι κι όχι τον προορισμό.

Μη μεταδοτικές ασθένειες και χρόνια φλεγμονή

Όταν ο ΠΟΥ μιλά για ασθένειες και αναπηρίες, αναφέρεται κυρίως σε μη μεταδοτικές ασθένειες και χρόνιες φλεγμονές. Γιατί; Επειδή αυτές οι δύο παθήσεις αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% όλων των θανάτων παγκοσμίως.

Το κακό είναι πως οι εν λόγω ασθένειες δεν αφορούν αποκλειστικά χώρες χαμηλού εισοδήματος ή δημογραφικές ομάδες υψηλού κινδύνου. Δεκαπέντε εκατομμύρια άτομα ηλικίας 30 έως 69 πεθαίνουν κάθε χρόνο από μη μεταδοτικές ασθένειες, με τις πιο αξιοσημείωτες να είναι:

• Καρδιαγγειακές παθήσεις
• Καρκίνοι
• Ασθένειες του αναπνευστικού
• Διαβήτης

Οι μη μεταδοτικές ασθένειες (NCD) είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν όχι μόνο επειδή συνήθως είναι μακροχρόνιες, αλλά και επειδή είναι το αποτέλεσμα γενετικών, φυσιολογικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Παρόλο που δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για τα γενετικά χαρακτηριστικά μας, υπάρχουν πολλές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε στον τρόπο ζωής μας για να περιορίσουμε άλλους επιβλαβείς παράγοντες, ειδικά όταν αυτοί συνεισφέρουν στις μη μεταδοτικές ασθένειες:

• Κάπνισμα
• Έλλειψη άσκησης
• Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
• Ανθυγιεινή διατροφή

Με μια ματιά, μπορείτε να δείτε πώς η εστίαση στην υγεία μπορεί να εξαλείψει πολλούς από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση ασθενειών. Παρόλο που οι μη μεταδοτικές ασθένειες αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό ποσοστό των θανάτων παγκοσμίως, ο περιορισμός των επιπτώσεών τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από εμάς.

Η ομοιόσταση έχει να κάνει με την ισορροπία

Όταν αναφερόμαστε στην ισορροπία του ανθρώπινου σώματος, αναφερόμαστε σε μια φυσική κατάσταση που ονομάζεται ομοιόσταση. Με απλά λόγια, η ομοιόσταση είναι μια αυτορρυθμιζόμενη διαδικασία που διασφαλίζει ότι όλα τα εσωτερικά μας συστήματα διαθέτουν τους πόρους που χρειάζονται, όταν τους χρειάζονται.

Για να καταστήσουμε την έννοια της ομοιόστασης πιο κατανοητή, φανταστείτε τη φυσιολογία μας ως ένα τεράστιο εκκρεμές με πολλές κλωστές. Κάθε κλωστή αντιπροσωπεύει κι ένα διαφορετικό εσωτερικό σύστημα, όπως το ανοσοποιητικό, το πεπτικό ή το κεντρικό νευρικό μας σύστημα. Από την κάθε κλωστή κρέμεται μια τεράστια σειρά λειτουργιών που εκτελούνται σε όλο το σώμα.

Η εσωτερική μας ισορροπία θα αλλάξει, αλλά αυτό δεν είναι κακό

Εάν βιώσετε ένα κρυολόγημα, το σώμα ενστικτωδώς ευνοεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα, ώστε να διαθέσει τους πόρους που χρειάζεται για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων. Μόλις περάσει η μόλυνση, το σώμα μας επιστρέφει στην προηγούμενη ισορροπημένη κατάσταση—την ομοιόσταση. Η εσωτερική αλλαγή μεταξύ βιολογικών λειτουργιών είναι απολύτως φυσιολογική και είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα υγιές σώμα αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της σύγχρονης ζωής.

Φανταστείτε τώρα πως η μόλυνση δεν πέρασε, αλλά έγινε πιο σοβαρή μέσω ενός εξωτερικού παράγοντα. Το σώμα σας δεν είναι σε θέση να επιστρέψει σε μια ισορροπημένη κατάσταση και ως αποτέλεσμα άλλες λειτουργίες που συνήθως μπορούν να αντέξουν χωρίς πόρους για μικρά χρονικά διαστήματα αρχίζουν να υποφέρουν. Εμφανίζονται νέα συμπτώματα και ο κύκλος συνεχίζεται ασκώντας όλο και περισσότερη πίεση στο σώμα μας.

Η υποστήριξη της φυσικής τάσης του σώματός προς την ομοιόσταση μειώνει σημαντικά τον αντίκτυπο καταστάσεων που μπορούν να αποστερήσουν τους απαραίτητους πόρους από τα βιολογικά μας συστήματα. Δεν θα λυθούν όλα τα προβλήματα (πολλές φορές χρειάζονται φάρμακα, αντιβιοτικά και συμπληρώματα), αλλά σας δίνει μια ευκαιρία μάχης και βοηθά στη μείωση του κινδύνου να εξελιχθούν τα απλά προβλήματα σε πολύ χειρότερες παθήσεις.

Πώς μπορούν τα συμπληρώματα να συμβάλλουν σε έναν υγιή, ισορροπημένο τρόπο ζωής;

Εάν κάνετε ό,τι μπορείτε για να υποστηρίξετε την υγεία σας, αλλά εξακολουθείτε να μην τρέφεστε σωστά ή να μην ξεκουράζεστε επαρκώς, τότε τα συμπληρώματα μπορούν να σας δώσουν μια ευπρόσδεκτη ώθηση.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τα συμπληρώματα δεν προορίζονται για να υποκαταστήσουν τα τρόφιμα ή για να διορθώσουν προβλήματα υγείας. Αντ' αυτού, σκοπός τους είναι να λειτουργήσουν ως πρόσθετη ή βραχυπρόθεσμη υποστήριξη, όταν η ζωή γίνεται λίγο πιο ταραχώδης.

Ποιο συμπλήρωμα είναι το κατάλληλο για εσάς;

Εάν ήδη ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φυσικές τροφές, οι πολυβιταμίνες θα έχουν ελάχιστο αντίκτυπο—έχετε ήδη την υποστήριξη που χρειάζεστε.

Τώρα, πάρτε τις ίδιες πολυβιταμίνες, αλλά δώστε τις σε ένα άτομο που τρώει μια μικρότερη ποικιλία τροφών. Η διατροφή του εξακολουθεί να είναι υγιεινή, αλλά μπορεί να υπάρχουν συγκεκριμένες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που δεν προσλαμβάνονται σε αρκετές ποσότητες—τότε είναι απαραίτητη η συμπλήρωσή τους.

Ανεξάρτητα από το συμπλήρωμα, είναι σημαντικό να εξισορροπήσετε τις προσωπικές σας ανάγκες και τα οφέλη που προσφέρουν. Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετά συμπληρώματα που προωθούν τη γενική ευεξία του οργανισμού, ανεξάρτητα από τις ανάγκες που μπορεί να έχουμε.

Ένα τέτοιο συμπλήρωμα είναι το CBD, μια φυσική ένωση που μπορεί να υποστηρίξει το σώμα μας από μέσα, βοηθώντας το όχι μόνο να διατηρήσει την ισορροπία, αλλά και να επαναφέρει την κρίσιμη ομοιοστατική ισορροπία, όταν τη χρειάζεστε περισσότερο.

Είναι το CBD το συμπλήρωμα-κλειδί για μια υγιή κι ευτυχισμένη ζωή;

Έχουμε ήδη τονίσει ότι κανένα συμπλήρωμα δεν αποτελεί υποκατάστατο της καλής σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής υγείας. Ωστόσο, το CBD έχει αρκετά μοναδικά χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν από τα παραδοσιακά συμπληρώματα.

Πρώτον, το CBD επηρεάζει σχεδόν όλες τις περιοχές του σώματος και μπορεί να ασκήσει την εξισορροπητική του επιρροή όπου υπάρχει υποδοχέας κανναβινοειδών (και αρκετοί άλλοι υποδοχείς). Με βάση πρόσφατες έρευνες, τα αποτελέσματα του CBD επηρεάζουν τους εξής τομείς:

• Διάθεση
• Πόνος
• Ύπνος
• Φλεγμονή
• Πέψη
• Και πολλά ακόμα!

Δεύτερον, το CBD δεν προκαλεί ευφορία, ενώ έχει μόνο λίγες, σπάνιες και ήπιες παρενέργειες, καθώς γίνεται καλά ανεκτό από τους περισσότερους ανθρώπους σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Συνδυάζοντας αυτές τις ιδιότητες με τα συνεχώς αυξανόμενα επιστημονικά δεδομένα που υποστηρίζουν τη χρήση του CBD για την ευρύτερη ευεξία, τις ψυχικές διαταραχές και αρκετές μη μεταδοτικές ασθένειες που επισημάνθηκαν νωρίτερα, τα οφέλη από τη χρήση του φαίνεται να είναι σημαντικά.

Παράλληλα με έναν ισορροπημένο και υγιεινό τρόπο ζωής, το CBD θα μπορούσε να αποδειχθεί και πολύτιμος σύμμαχος στην επίτευξη μιας μακράς κι ευτυχισμένης ζωής. Ανεξάρτητα από τον τρόπο ζωής ή τις ανάγκες σας, η κανναβιδιόλη (CBD) συνεργάζεται με το σώμα και δεν λειτουργεί ενάντια σε αυτό, για να σας βοηθήσει να νιώθετε ο καλύτερος εαυτός σας.

Αναζήτηση προϊόντων