Παραγγελίες & Πληρωμές

Μπορώ να παραγγείλω προϊόντα εκτός Ευρώπης;

Όχι, δεν αποστέλλουμε πακέτα εκτός Ευρώπης.

Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;

Αυτήν την περίοδο δεχόμαστε τις παρακάτω μεθόδους πληρωμής:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Τραπεζικό Έμβασμα
  • Giropay (Γερμανία)
  • SOFORT Banking (Γερμανία)
  • iDEAL (Ολλανδία)
  • Mister Cash (Βέλγιο)

Η πληρωμή μου δεν έγινε αποδεκτή, τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σας δεν ήταν επιτυχής, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Οι εργαζόμενοι μας παρέχουν γρήγορο και διακριτικό χειρισμό όλων των ζητημάτων. Το e-mail μας είναι [email protected]. Ο τηλεφωνικός μας αριθμός είναι +41 61 588 03 13. Μπορείτε να βρείτε την πλήρη λίστα όλων των διαθέσιμων επιλογών πληρωμής στη σελίδα Μέθοδοι Πληρωμής. Κατά την πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος ξεκινάει με B00.

Προσπαθώ να πληρώσω την παραγγελία μου. Γιατί δεν βλέπω καμία επιλογή πληρωμής;

Οι επιλογές πληρωμής εμφανίζονται μόνο εάν υπάρχει το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για μια παραγγελία. Αν και καλωσορίζουμε παραγγελίες όλων των μεγεθών που προορίζονται για ιδιωτική χρήση, απαιτούμε ένα ελάχιστο ποσό παραγγελίας 250€ (χωρίς Φ.Π.Α.) για όλες τις παραγγελίες χονδρικής.

Μπορώ να πληρώσω με την προπληρωμένη πιστωτική μου κάρτα;

Δυστυχώς, ο πάροχος πληρωμών μας δεν δέχεται προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες.

Είναι δυνατόν να πληρώσω με μια πιστωτική κάρτα που προέρχεται από μια χώρα, όταν θέλω να πραγματοποιήσω μια πληρωμή σε διαφορετική χώρα;

Όχι, δυστυχώς αυτό δεν είναι δυνατό. Ο κωδικός ασφαλείας 3D από την πιστωτική σας κάρτα θα δημιουργήσει, για λόγους ασφαλείας, μια αποτυχημένη προσπάθεια παραγγελίας.

Η παραγγελία μου ακυρώθηκε/η πληρωμή με πιστωτική κάρτα απέτυχε, τι πρέπει να κάνω;

Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να δεσμεύσουμε το (συνολικό) ποσό από την πιστωτική σας κάρτα για άγνωστους λόγους. Ο πάροχος της πιστωτικής σας κάρτας δεν θα αποκαλύψει ποτέ την αιτία, για λόγους προστασίας του απορρήτου. Εάν το ποσό έχει "χρεωθεί" στον λογαριασμό σας, ο πάροχος της πιστωτικής σας κάρτας θα σας επιστρέψει το ποσό εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας. Σας συμβουλεύουμε να κάνετε μια νέα παραγγελία και να προσπαθήσετε να πληρώσετε με διαφορετικό τρόπο πληρωμής.

Θα ήθελα να πραγματοποιήσω μια πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος, είναι εφικτό;

Ναι, είναι εφικτό. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε μια διεθνή μεταφορά (SEPA). Τα τραπεζικά μας στοιχεία είναι:

  • IBAN: CH25 0023 3233 2125 1960 J
  • Swift/Bic: UBSWCHZH80A *
  • Όνομα τράπεζας: UBS Bank

*Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τράπεζα σας προσαρμόζει το BIC σε 40Α. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Μην ξεχάσετε να εισαγάγετε τον κωδικό της παραγγελίας σας B00XXXXX στο θέμα του τραπεζικού εμβάσματος. 

Η πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος μπορεί να διαρκέσει έως και 1-2 εργάσιμες ημέρες. Θα λάβετε ένα e-mail εάν η πληρωμή σας έχει γίνει αποδεκτή.

 

Can't find your answer?

Contact us via

 

Τηλεφώνου

Δευτέρα - Παρασκευή: 08:00 - 16:30
 

Chat

Δευτέρα - Παρασκευή: 08:00 - 16:30

Αναζήτηση προϊόντων