Ηρεμία

Σελίδα Πληροφοριών για τη Διάθεση

Η ψυχική γαλήνη είναι ανεκτίμητη.
Σας επιτρέπει να ανακτήσετε τον έλεγχο των σκέψεων, των συναισθημάτων και της διάθεσής σας για να επικεντρωθείτε στα πράγματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία. Ωστόσο, με τις πιέσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να φτάσετε σε αυτήν την τόσο σημαντική κατάσταση ηρεμίας.

  • Πώς λειτουργεί το μυαλό;
  • Διαταραχές διάθεσης: Αιτίες
  • Διαταραχές διάθεσης: Συμπτώματα
  • Διαταραχές διάθεσης: Μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε
  • Συστατικά που μπορεί να βοηθήσουν

Οι προτάσεις μας για τη διάθεση

Πώς λειτουργεί το μυαλό;

Ο εγκέφαλος είναι το πιο πολύπλοκο όργανο του σώματός μας
Στο εσωτερικό του εγκεφάλου, δεκάδες εξελιγμένες δομές βοηθούν στην επεξεργασία του κόσμου γύρω μας. Μαζί με τις ορμόνες, τα νευροχημικά και τα ηλεκτρικά σήματα, ο εγκέφαλος προσπαθεί να κατανοήσει αυτό που βλέπουμε, ακούμε, μυρίζουμε, αγγίζουμε και γευόμαστε.

1

Βασικά γάγγλια
Συμμετέχουν στον κινητικό έλεγχο και την κινητική μάθηση

2

Ραβδωτό σώμα
Ζωτικής σημασίας για τη συμπεριφορά που σχετίζεται με την ανταμοιβή

3

Αμυγδαλή
Υπεύθυνη για το άγχος, το συναίσθημα και τον φόβο

4

Ιππόκαμπος
Απαραίτητος για τη μνήμη και τη μάθηση

5

Νεοφλοιός
Διαχειρίζεται την αισθητηριακή αντίληψη και τη νόηση

6

Υποθάλαμος
Ελέγχει την απελευθέρωση ορμονών για πολλές βασικές λειτουργίες

7

Παρεγκεφαλίδα
Κρίσιμη για την κίνηση και τον κινητικό έλεγχο

8

Εγκεφαλικό στέλεχος
Ρυθμίζει την αναπνοή, τον καρδιακό ρυθμό και την ισορροπία

Χημική ανισορροπία και υπερφόρτωση πληροφοριών
Με τόσα πολλά που συμβαίνουν ταυτόχρονα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτή η λεπτή ισορροπία των νευροχημικών ουσιών και των εγκεφαλικών σημάτων μπορεί να κλονιστεί. Είτε λόγω υποκείμενων νοσημάτων είτε λόγω εξωτερικών ερεθισμάτων, οι σκέψεις, τα συναισθήματα και η διάθεσή μας μπορούν γρήγορα να διαταραχθούν.

Η ενασχόληση με πρακτικές ψυχικής υγείας έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στη σύγχρονη κοινωνία.
Όποια κατεύθυνση κι αν ακολουθήσετε, οι συνθήκες είναι σχεδιασμένες για να δοκιμάσουν το ψυχικό σας σθένος. Ενώ είναι φυσικό μέρος της ζωής να βιώνετε αυτά τα σκαμπανεβάσματα, ορισμένες διαταραχές της διάθεσης —όπως αυτές που αναφέρονται παρακάτω— μπορούν να αρχίσουν να εκδηλώνονται όταν η συναισθηματική πίεση αυξάνεται μέρα με τη μέρα:

  • Στρες
  • Άγχος
  • Κατάθλιψη
  • Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή
  • Διπολική διαταραχή
  • Διαταραχή μετατραυματικού στρες

Διαταραχές της διάθεσης: Αιτίες

Διάφοροι παράγοντες κινδύνου επηρεάζουν την ψυχολογική μας ευημερία. Τα πιο συνηθισμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν τα εξής:

Γονίδια

Οικογενειακό ιστορικό διαταραχών της διάθεσης

Ιατρικό ιστορικό

Υποκείμενα νοσήματα ή προηγούμενη διάγνωση διαταραχής της διάθεσης

Γεγονότα της ζωής

Απώλεια αγαπημένου προσώπου και άλλα σημαντικά γεγονότα της ζωής

Σωματική κατάσταση

Χαμηλή σωματική ευεξία

Φαρμακευτική αγωγή

Φάρμακα που πυροδοτούν περιστατικά άγχους ή κατάθλιψης

Λειτουργία του εγκεφάλου

Ανωμαλίες στη δομή του εγκεφάλου ή νευροχημική ανισορροπία

Διαταραχές της διάθεσης: Συμπτώματα

Τα συμπτώματα των διαταραχών της διάθεσης διαφέρουν σημαντικά από άτομο σε άτομο. Ωστόσο, ένας παράγοντας παραμένει ο ίδιος σε όλες τις περιπτώσεις: αν δε δοθεί η δέουσα προσοχή, τα αρνητικά ή αγχώδη συναισθήματα θα επιδεινωθούν.

Είναι ενθαρρυντικό ότι η αναγνώριση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη διάθεση είναι το ήμισυ του παντός. Αν το κάνετε αυτό, είστε ήδη στον δρόμο για την ψυχική ηρεμία που σας αξίζει. Τα συνήθη συμπτώματα που σχετίζονται με τη διάθεση περιλαμβάνουν:

  • Μυϊκή ένταση
  • Συνεχής κόπωση
  • Δυσκολία συγκέντρωσης
  • Απώλεια ενδιαφέροντος για χόμπι και κοινωνικές δραστηριότητες
  • Αύξηση της ανάληψης κινδύνου ή των εμμονικών συμπεριφορών
  • Μειωμένη σεξουαλική επιθυμία
  • Ξαφνικές αλλαγές στην όρεξη
  • Επίμονα αισθήματα ανησυχίας
  • Αυξημένη διέγερση ή ευερεθιστότητα
  • Αϋπνία ή διαταραγμένος ύπνος
  • Μόνιμο αίσθημα ανησυχίας
  • Ανεξήγητες διακυμάνσεις της διάθεσης

Διαταραχές της διάθεσης: Μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε

  • Κρατήστε ημερολόγιο

Ο προσδιορισμός του πώς αισθάνεστε δεν είναι κάτι εύκολο. Παρόλα αυτά, η καταγραφή των ανησυχιών ή των προβληματισμών σας μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε μοτίβα, βρίσκοντας έτσι την πηγή του προβλήματος. Προσπαθήστε να καταγράψετε πώς αισθανθήκατε, πώς ενεργήσατε και τι κάνατε για να νιώσετε καλύτερα.

  • Ολοκληρώστε τις ημιτελείς εργασίες

Οι ημιτελείς εργασίες υπάρχουν συνεχώς στο μυαλό μας, καθώς είναι μια επίμονη υπενθύμιση του τι δεν έχουμε πετύχει, σε αντίθεση με αυτά που έχουμε πετύχει. Η ικανοποίηση από την ολοκλήρωση μιας εργασίας, όσο μικρή κι αν είναι, κάνει θαύματα για την ψυχική υγεία.

  • Ορίστε σαφείς προθεσμίες

Όταν ολοκληρώνετε ημιτελείς εργασίες ή δραστηριότητες, γίνεται πολύ πιο εύκολο να ηρεμήσετε και να νιώσετε ότι έχετε τον έλεγχο της κατάστασης. Ξεκινήστε θέτοντας μικρές, απλές προθεσμίες που θέλετε να πετύχετε κάθε μέρα.

  • Καθαρίστε το μυαλό σας

Η ενσυνειδητότητα είναι μια τεχνική διαλογισμού που βοηθά τα άτομα να αντιμετωπίσουν τις συναισθηματικές και γνωστικές διαταραχές. Είτε έχετε πέντε λεπτά ελεύθερα είτε πέντε ώρες, η ενσυνειδητότητα περιλαμβάνει τεχνικές αναπνοής, καθοδηγούμενη δημιουργία εικόνων και διαλογιστικές δραστηριότητες (γιόγκα ή αθλήματα).

  • Μιλήστε σε κάποιον

Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά όταν μοιράζεστε ένα πρόβλημα αυτό μειώνεται κατά το ήμισυ, ειδικά όσον αφορά στις διαταραχές της διάθεσης. Δεν χρειάζεται να είναι ένας εκπαιδευμένος επαγγελματίας. Μη φοβάστε να απευθυνθείτε σε φίλους, συγγενείς ή άλλους ανθρώπους που ζουν με προβλήματα που σχετίζονται με τη διάθεση για υποστήριξη.

  • Αποσυνδεθείτε από την κατάσταση

Δώστε στο μυαλό και το σώμα σας χώρο μακριά από συναισθηματικά δυσάρεστες καταστάσεις. Το να σηκώνεστε και να κινείστε βοηθά να καθαρίσει το μυαλό σας, οπότε γεμίστε τους πνεύμονές σας με καθαρό αέρα και δώστε χρόνο στον εαυτό σας ώστε να μπορεί να δει τα πράγματα με μια κάποια απόσταση.

Συμβουλευτική

Ζητήστε επαγγελματική βοήθεια.

Οι διαταραχές της διάθεσης είναι πολύπλοκες, διαφοροποιημένες και προσωποποιημένες. Κι ενώ τα μικρά βήματα μπορούν να βοηθήσουν, δεν υπάρχει υποκατάστατο στη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει ένας επαγγελματίας. Εκπαιδευμένοι γιατροί, ψυχίατροι και θεραπευτές μπορούν να σας προσφέρουν τη θεραπεία που χρειάζεστε για να επανέλθετε στον σωστό δρόμο.

Φαρμακευτική αγωγή

Φαρμακευτική αγωγή και συμπληρώματα

Πολλές διαταραχές της διάθεσης οφείλονται σε χημικές ανισορροπίες στον εγκέφαλο και σε αυτό δεν θα σας βοηθήσει το ημερολόγιο ή οι μεγάλες βόλτες. Τα συμπληρώματα και τα φάρμακα μπορούν να αποκαταστήσουν την ισορροπία αυτών των βασικών νευροχημικών ουσιών, δίνοντάς σας τους ισότιμους όρους που χρειάζεστε για να ανακτήσετε τον έλεγχο.

Συστατικά που μπορεί να βοηθήσουν

Cannabinoids Cannabidiol (CBD), Cannabinol (CBN) Cibdol products that contain cannabinoids are: CBD Oil

Η Cibdol υποστηρίζει τις ανάγκες που σχετίζονται με τη διάθεση με μια ολοκληρωμένη σειρά φυσικών συμπληρωμάτων που εστιάζουν στην προώθηση της πλήρους ψυχικής ηρεμίας.


Αναζήτηση προϊόντων